Ner i lådor & in i pärmar

Har börjat packa, sysakerna, musikpryttlarna och målargrejerna är nu i fint förvar i flyttlådor.
En bit på vägen!

Tar sån tid med, kolla igenom papper, ska de sparas? Inte det?
En svart sopsäck är nu fylld med skit som inte ska sparas i alle fall.

Men såna här gamla teckningar man har ritat kan jag ju inte slänga, det är insatt i pärm. Och bröllopsinbjudningar och sånt kan jag inte heller slänga!

Hittade mina idé skisser för några av mina tatueringar med. Älskar att jag bara hade tänkt ha en dödskalle med lite blommor o skit på ena skuldran först. Tur att jag kom på att jag skulle känna mig skev och att det är bättre med en ryggtavla istället, att ha en dödskalle på hela ryggen Är ju mycket bättre! Undrar vart skissen på min ryggtavla kan ha tagit vägen..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0