Photo session

Igår var jag och skulle fotas, för ett omslag till min promoskiva.

Min första fotning genom tiderna, och seriöst jävligt svårt och lite jobbigt.
Att lixom stå där och posa och sen göra sitt bästa för att knulla kameran..nja jag tycker nog allt att det är lite pinsamt, och seriöst, hur fan knullar man kameran??!
Fast sen va de jävligt kul med! Kan lätt tänka mig att göra om det!
Men man kan säga så här, att top model är nog inget för mig i alle fall.
Ändå en lättnad att det var folk man känner som var med! Då kunde man ju slappna av lite.
Så de blev lite olika varianter med olika outfits.

Men de e ju lurigt. Fejan ska se snygg ut, sen ska benen va så dom ser bra ut, sen ska fötterna stå på plats. De räcker ju med lite fel så kan man ju se helt skadad ut typ haha å sen, vart och hur fan ska man ha händerna!!

Men kul var det som sagt, först så fick jag hjälp av Linda Grahn. Hon sminkade mig. Pga av olika kort fick hon göra sminket två gånger.
Sen fick hon vara min bitch ;) "Linda, hur ser håret ut?" "Linda ser mitt läppstift fortfarande ok ut?" Så kom hon o fluffade och rättade till :)
En helt strålande assistent!

Sen hade vi Emilia Berglund som fotograferade. Mycket duktig, sötast var hon klart när hon satt under bordet och gömde sig. ;)

Ska bli spännande att se hur resultatet blir på bilderna när de e klara!

Här har ni lite tjuvtik bilder som Linda tog med min telefon.

Jag : Skum bild pga av Emilias blixt, men rätt ball ändå.

Emilia Berglund : fotograf

Linda Grahn : smink / assistent 

Jag : Offer 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0