Sista jobbhelgen

Sista helgen på jobbet avklarad nu då.. Återstår det bara tre arbetsdagar kvar på mitt kära Ica. Bara sista hit och dit, utav ditten o fitten, och bla bla tycker jag nu.
I fredags var det sista arbetsdagen med "Fisen" min bästaste Icavapendragare! Tråkigt :'( snyft!

Nu sitter jag och dricker lite vin och käkar kex, ska snart dra fram en flyttkartong och börja packa...men vart ska man börja??
Hmm bäst att ta ett glas vin till, kommer garanterat på en bra plan då..eller...går jag och lägger mig? Nä! Somna vid 22 tiden har väl inte hänt sen jag var typ 5 bast!
Jag är en äkta B-människa. Får gjort som mest på natten.
Och varför skulle man behöva en plan för att lägga ner saker i en flyttlåda?

Så här har jag väll inte tid o sitta o skriva! Jag har ett helt hus att packa ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0