Stolt över min kära extrapappa

Min kära granne, eller min gamla granne som jag ser som min lilla extra pappa är totalt helt jävla bäst! (Skönt att ha flyttat, dock synd att man inte bor så nära min fina andrafamilj längre)
Han kan och vet mycket, finns alltid där om man är lite ledsen eller behöver hjälp.
Tänk så många gånger när man var i tonåren och hade kärleksbekymmer å man satt där i soffan hos dem o fick lite tröst och goda råd.

Men fan va ball han är asså!
Han har byggt om en gammal Mercedes som han nu kör dragracing med!

Han körde nu i Hultsfred och kom på första plats. En tid på 10,8 sekunder och 204km/h

Han kom även etta i Anderstorp!

Det är ju inte så att man tror att en Mercedes från 1950?? (är inte säker på vilket år den är ifrån, men kan vara 50-talet) kan gå så jävla fort!!

Han har byggt om allt själv. Är mycket stolt över honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0