Första dagen på nya jobbet imorgon

Då så! Skjortan är struken o fint ihopviken lika så är byxorna. Matlådan står i kylen. I morgon är det premiär inom axfood koncernen. Är ni redo för ett stycke Anna på Willys nu?

Sjukt laddad, ska bli sjukt spännande! Har drömt mardrömmar varje natt, givetvis har de handlat om att jag gör bort mig, säger typiskt Anna-knas grejer o massa dumt. Hoppas att det håller sig inom drömmramen och inte blir verklighet haha
Hade gärna berättat mer ingående om mina otrevliga drömmar, om jag bara hade kommit ihåg dem bättre men ack nej, eller tur?

Så ge mig ett lycka till nu på min första arbetsdag efter typ 4månaders lateri! Vi drar igån med ett 9-18 pass, helgen fri (då ska jag åka hem till Ullared) å sen drar vi igång på måndag igen :)

Imon kommer rebecca hit med :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0