Från Ica till Willys då

Dåså kan jag avslöja det ni kunde hålla tummarna om. Var på min första arbetsintervju i hela mitt liv. Fan va nervös jag va.
Men det verkade som att jag gick hem. Ska troligtvis dit på fredag som första dag, om jag har hunnit göra alla tester man ska göra innan, men de ska väl inte vara några problem, har ju flera dagar på mig!
Känns gött, e laddad, ska bli gött att börja jobba igen.
Är lättad över att dom inte frågade om bästa och sämsta egenskap osv. Det var jag ju mest nervös över!

Men från butiken gick jag med en Willyspåse med en uppsättning arbetskläder, en bunta med viktiga 'läsaigenom-papper' och med en inloggning så jag kan göra alla deras utbildningar.

Nu är jag as trött, har läst igenom ett häfte och hälften av utbildningarna på datan.. Phu tar tid dom ligger på allt från 15min till 50min... Tur att man kan sätta på ljud, annars hade de tagit ännu längre tid om jag skulle läst allt!!

Så de känns bra nu
* har den bästaste och snyggaste killen - check
* sambo med bästaste och snyggaste snygg killen - check
* har arbete (i alla fall ett tag, om jag nu inte gör bort mig på fredag) -check
* har fina vänner både hemma och här - check


Inte läge att klaga just nu kan jag säg!!
Klart jag missar Ellis avslutning imon, de e dock väldigt synd..
Puss på dig Elli, du kommer va snyggast imon!!



Nya arbetsoutfiten dårå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0