Killer heels

Ja killer heels kan man fan kalla dom!
Har ikväll varit ute med Sandra och hennes kille Johannes. Mycket trevligt!
Först drack vi några öl på 'tre små rum' sen traskade vi vidare till 2112. Åt en hejkon bacon burgare, så jävla god! Drack ett par pils till.
Sen sa vi hej svejs och så skulle jag gå till bussen.
Jag går ju inte bredbent då va, skorna glappade och vad händer?
Jo jag drar ju i ena skon i den andra foten.. Tightben då eller vad blir motsatsen? säger för mig själv 'aj som helvete' går till busshållsplatsen där jag ser att de blöder ju för fan!!

Helt as snygga skor
Och
Helt as livsfarliga skor
=
Väljer jag andra nästa gång?!

(Jag hatar ju fötter, men en liten bild här ändå, så ni fattar hur jävla synd de e om mig?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0