Äckel toaletternas dag

Fy helvete asså! Jag vill fan spy!
Det har seriöst varit toalett incidenternas dag idag!
Skulle åka från Miranda till Cronulla, tänkte att "jo men det är ju lika bra att passa på att kissa." Går in och det är massa bajs på ringen. FY FAN!!
Jaja tur att jag inte är akut kissig, så det är ju bara att strunta i det. Ska gå ut. Vad händer?! Dörren har blivit låst!! Ahhhh jag är instängt innanför en järndörr, finns inga fönster och en toalett med bajs på. HJÄÄÄLP!! Jag känner paniken. Inte nog med att jag måste banka as högt på dörren så att någon hör mig, tänk om dom tror att det är JAG som har bajsat på ringen. INTE rättvist!
En kvinna hör mig i alle fall och säger till ngn som ser till så att dörren öppnas! Och det var nog ingen som gick in efter och kunde tro att det var jag. Skönt!
Herre Gud, så jävla äckligt i alle fall.

Sen åkte jag till Cronulla, var inne på ett café/bar. Ska dit och provjobba imon. Men asså den jävla kinesen skrämde fan livet ur mig! Kommer säkert va så jävla nervös imon ( för hon stirrade jävlar i mig alla i nacken och granskade så dom "skötte" sig) så jag kommer säkert inte att lyckas... Men men får hålla tummarna. Jag är mest rädd att jag inte fattar vad folk säger typ..

Sen ska jag åka där ifrån och tänker än en gång att det är väl lika bra att kissa innan man åker hem.
Asså detta va fan ännu värre, jag höll fan på å spy!
jag går in det luktar fan för jävligt! (här finns det mer en en toa) ska gå in till en, eller jag gick inte ens in. Hela jävla golvet var fan nersketet! De va fan bajs över allt! Ahhhhhhh jag spyr bara av att tänka på de! Hur fan lyckas man skita ner hela toan och hela golvet?
Kommer fan aldrig mer vilja gå in på en offentlig toa igen!!

Typ värsta skitdagen hittills!!!
Gött i o för sig att jag ska få provjobba..

Undrar om jag får jobbet om jag skiter ner deras toa?!
Verkar ju va någon ny innegrej här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0