Am I The star??

Asså stör mig att denna jävla app jävel vill ngt surt med mitt liv... Det andra inlägget skulle varit publiserat för typ tre h sen.. Men jaja..

Ok så jag har varit på HRC snackat med grabben från HRC i Köpenhamns kompis, dom hade inget ledigt just nu.. Herre Gud är det ngt fel på mig eller?? Jaja skit i de! Jag o Kenny fick en gratis Jack Daniels alltid ngt?
Nu är vi i Kina town.. Fan asså kineser kan fan sjunga asså. Bara så ni vet.

Och jag har gjort mitt första framträdande i Australien. Gissa vilken sång?! Givetvis "hit The road Jack" den givna hem givet vis! Och det var sista nr för kvällen! Hur ball är inte det?! Jaja hade säkert låtit bättre om man vart nyktrare.. Men jag är ju arbetslös (suger) än så länge, så live The life! Have fun!

Skål!!


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Du ska se att en go tjej som du snart lyckats charma någon så du får ditt livs bästa jobb :-)

2013-03-08 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0