Bakom baren ikväll

Igår var det st. Patrics day. Jag var i Allawah med Kenny och Laura, drack öl och whisky. Kan säga att jag skulle INTE klunkat den där sista ölen.. Var tvungen att kräka lite innan jag gick o la mig, helvete med.
Trött man blir på sig själv, att man inte kan hantera spriten!!! Haha

Nu är jag på väg till Allawah igen, idag ska jag vara med Kenny bakom baren. Så ska han visa hur man tappar upp öl och liknande. Hur juste är inte det lixom?
Får väl hoppas att det går bra, jag är ju en jävel på att dricka öl i alle fall. Det jobbigaste är ju om jag inte fattar vad dom säger..

Hoppas bara mitt hår ser ok ut nu.. Hahaha

Annars har det inte hänt ngt speciellt idag, typ bara sovit...

Fan har linser på mig idag, satan vad det är ovant att se sig själv utan glasögon.. Ser ju hel skumt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0