Blir ett inlagg utan svenska bokstaver..

Ok, sa nu blir det intressant for er att lasa, javligt irri. Lanar Wess dator, saknas tre bokstaver. Ibland blir det inte sa lyckat utan
  .  ..   ..
 a  a   o
 
tillexempel om jag ska skriva, "lat oss hora"  hahaha ok jag tycker det ar as roligt, las det "ordet" ni tycker blir roligast helt enkelt!
                                                                                                                                
Idag har jag varit i Darling Harbour, har varit pa hard rock cafe och druckit ett par ol. och lamnat in en jobbansokan. Fast jag ska dit igen pa fredag tror jag, en som jobbar pa HRC i Kopenhamn sa att han kande en dar, som jag skulle fraga efter, kanske kan va bra om man "kanner nagon" som "kanner nagon" jaja far halla tummarna att man far jobb dar. hade ju vart ball.
 
Var en trevlig kille som stod i baren, han var fran bracilien. Han sa att dom skulle ha varsta fyrverkerierna vid darling harbour pa lordag, sa det rekommenderade han mig att se. Gott mos, det far man ju gora da!
 
Sen var det ju inte alls langt ifran Paddys Market, sa jag har ju nastan varit dar innan. Gott nar man gar forbi och tanker att.hmmm men varfor ligger chinatown har ocksa? det ligger ju vid Paddys, varfor har dom tva chinatown i denna stad?  och sen tanker man att, jaha har dom en marknad har med...aaaaamen halla! jag ar ju har, min vilsna sate!!!! Eller vilse har jag inte varit an, men fattade inte att det lag sa nara varann bara och att man gar samma gata...
 
Har lamnat in lite mer jobbansokningar, det ar ingen som har lediga jobb for tillfallet, men alla har velat ha mitt CV. Sa hoppas det ar nagon dumjavel som slutar snart!!!
 
Tja det ar vall det som ar vart att skriva om idag...
 
Nu ar fragan, kanns det ok for er att jag skriver har, utan bokstaverna med prickar pa eller?
Eller ar det battre att ge fan i att skriva? sa javla drygt att skriva pa mobilen...
 
Ni kan vell hora (hahahahahaha) av er i kommentarsfaltet, sa jag far hora (as garv) eran asikt. Tank vad ett par sma prickar kan gora mycket!!
 

Kommentarer
Postat av: maria larsson

;)

2013-03-06 @ 12:05:29
Postat av: Frida

Haha, så kul att "hora" 😃 någon annan svära över de saknade prickarna. Där finns tricks dock. Om du håller inne "ctrl" och "alt" + siffrorna, får du följande;
å - 134
ä - 132
ö - 148

Å - 143
Ä - 142
Ö - 153

Kramizar

Svar: javla kuk dator!! Det funkar inte!! :'( Javla australiensik skit detta!! men tack for tipset anda. hur gor du fyrkanten?
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-06 @ 13:03:01
Postat av: Berit

Det blir ju annu roligar att lasa sa har. Ha ha eller hur? Fortsatt skriva,laser varje dag. Berit

Svar: Kan tanka mg att du tycker det ar roligt Berit ;P
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-06 @ 16:03:46
URL: http://iannapeterssonshuvud.blogg.se
Postat av: Helena och klara

Skriv!! Bra att vi får tänka lite när vi läser :) så länge vi får läsa om dina dagar så klart vi oss utan dom svenska bokstäverna :D puss och kram!

Svar: Tummen upp! kul att ni laser! :)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-06 @ 17:49:42
Postat av: bengt o elli

fan roligt fortsatt du o hora da behover du kanske inget cv vi saknar dig sa de skriker men lika roligt o lasa varje dag puss

Svar: Saknar er med!! massa pussar o kramar
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-06 @ 19:16:14
Postat av: Eva

Vi klarar oss utan prickarna, sluta bara inte att skriva,det är dagens höjdpunkt

2013-03-06 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0