Bondi junction

Idag har jag varit i bondi junction och tittat ner mot Bondi beach.
Åkte dit för att det var två svenskar som pluggar film här i Sydney, som behövde någon som kunde ställa upp på att bli fotad. Dom skulle göra en "händelse" fast i bilder. Eller hur man nu säger. Så det var jag och en kille som var med.
Handlingen var typ denna.

1. Jag sitter på en bänk, och väntar på min kille.

2. Han kommer och sätter händerna för ögonen.

3. Han ger mig en puss på kinden. (Förlåt Jimmy för den, hoppas det var ok för dig.)

4. Vi sitter på bänken och ser kära ut. (Detta var det svåraste, för vi bara flabbade när vi skulle titta på varandra, tillslut lyckades vi..tror jag haha)

5. Han ser något på marken och ser undrande ut.

6. Han böjer sig ner mot marken och tar upp det (det är en nyckelring)

7. Han vänder sig om för att sätta sig på bänken igen, då tror jag att han friar.

8. Jag ser jätte lycklig ut.

9. Jag kramar han och han ser helt chockad och förskräckt ut, vad ska han göra för denna missuppfattningen lixom..

Så de va de bilderna vi tog. Är väl bara att hoppas att dom blev nöjda, och att dom får bra respons på sitt arbete.


Och jag fick ju se bondi beach.. Får åka dit igen en dag och gå hela vägen till stranden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0