Cronulla beach

Yepp!! Vaknade till besvikelse..bara massa moln på himlen, ingen sol kunde skymtas.

Men vid kl 10 var det SOL!!! Packa väskan med strandnödvändigheter klabba in kroppen med solskydd 50! Sprang till bussen hann precis med den, så jag slapp gå i 30 min.. Tog tåget till Cronulla. Nice!!
Fast fan va de e tråkigt att sola egentligen, särskilt själv! Ingen att prata med, ingen att bada med, ingen att äta glass med, ingen att ta en kall öl med i solen. Drack en öl, la passians på telefonen, åt en glass tittade på havet, la en passians. Det är lite sugit!! Det är när man slappnar av och inte har massa i huvudet man får extrem hemlängtan! Nu har jag ju gjort alla nödvändigheter så nu är mitt huvud tomt...

Men skit i de!
Pratade med Rebecca idag <3 love på den!! Och Wille sa i telefonen att han sakna mig, och Collin log när jag (pratade som jag pratade till en hund,är det inte bäbis språk är det hudspråk, eller det kanske är samma )till han i telefonen, dubbel kärlek på dom!!! <3 <3 <3


Börjar känna av att rutin Anna kommer fram här, jag vill ha lite rutin i vardagen.. Blir så jävla stressad av att slappa..

Men jag har nog hittat nödlösning om jag inte får jobb. Eller???

De är ju för fan lagligt att va hora här! Asså det står med i lokaltidningen "adult services" chockad! Finner inga ord!! Och det är en hel jävla sida med bara detta...och lokaltidningen.. Finns ett antal...med olika..

Skulle vilja se en sån sida i hallandsnyheter!! NÄ ärligt.. Fortfarande i chock... Inte ok..


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Testa att sola med en härlig bok under näsan :-) Då går tiden fort och fasen vad det är underbart att dricka öl läsa bok och lappa sol ;-)

2013-03-06 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0