För er som bor i Göteborg

Ibland önskar man lite extra att man hade varit hemma i Sverige!
Ikväll har nämligen GODLESS MEN en aukustisk spelning på Restaurant 2112. Jag är helt säker på att det kommer bli en helt jävla awesome spelning. Grabbarna är asagrymma!
Och jag kommer att vara grymt avis på alla som kommer vara där och lyssna...hoppas fan någon filmar!
 
Så för er som är sugna på lite goa vibrationer ikväll och inte vet vart 2112 ligger. Har jag givetvis, (med tanke på att jag är bäst) gjot det lätt för er och skrivit upp adressen, så ni slipper anstränga er för att leta upp vart ni ska.
 
Restaurant 2112
031-787 58 12
Magasinsgatan 5
411 18GÖTEBORG
 
 
Här kommer ett litet aukustiskt smakprov så ni vet vad det handlar om, ok?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0