Fy pa mig!!

Skammes pa mig som inte har skrivit har pa hela tva dagar, eller vad blir det?
Blir ett sant har super kuligt inlagg utan prickar.
 
JA som sagt, jag har da jobbat min forsta dag i Australien. Det ar ett cafe som heter Song's Place i Cronulla. Helt ok. Jag tog sonder ett glas bland annat. Men hon ville fortfarande att jag skulle komma tillbaka imon, sa imorgon kl 10 ska jag vara dar. Maste jag alltid lyckas va sa javla klumpig?! Far 14 dollar i timmen, det ar nast in till sa att man borde saga tack och hej, men lite erfarenhet skadar ju inte.
Sen ar det lite trakigt, for dom ar inte sa pratglada, sa det ar inte precis sa att man forbattrar engelskan. Kocken sager typ hej, om jag sager hej forst, javla trakigt!! Men men skit i det, jag ar ju kand for att kunna tanka pa roliga saker, och skratta for mig sjalv, senaste funderingen var om Kackorlackor har snoppar, och hur de skulle se ut..far vell googla det sen...
 
Efter jag hade varit I Cronullla, stannade jag till i Miranda for att ga in i sportaffaren jag varit inne i och lamnat CV, sa att de inte skulle glomma bort mig, och fatta att jag ar intresserad. Gillade stammningen och de som arbetade dar nar jag var inne forsta gangen.
Han sa att det var jag och en tjej till som han hade tankt ringa pa intervju, nasta eller nast nasta vecka. Sa det ar ju bra.
Sen kom han ihag mitt namn och tyckte det var bra att jag kom in igen och visade att jag var intresserad. Sa det ar ju bra.
Dar kanns det som man kan prata lite ocksa och lara sig nagot.Det ar ju anda engelskan jag vill forbattra. (I och for sig helt fel land for att lara sig engelska.)
 
I Cronulla ar det bara sana har riktiga Rednescks, de riktiga urinvanarna. Alltsa jag ser bara lappar som ror sig och ur kommer olika ljud som sager bla gla bla bha. Fattar fan ingenting.
 
Gott nar man aldrig direkt ar pa cafe sjalv och inte vet vad det finns for caffesorter och sen har varldens daligaste minne, och  inte hor ett skit av vad dom sager, men hittills har det lyckats bli ratt...
 
Sen ar ju Kenny helt underbar! Det ar ju helt klart killen man ska kanna har. Tack Frida for introduseringen!! Hur snall som helst, palitlig, kanner typ hur mycket olika folk som helst. Bast helt enkelt.
 
Sa han sa att jag kunde komma ner till baren han jobbar pa pa mandag kvall i Allawah. Sa ska han lara mig hur man tappar upp ol kerrekt, och diverse drinkar och sant nodvandigt. Gievet vis inget betalt, men det ar ju hur bra som helst att kunna skriva in det i CV att man har lite erfarenhet! Hur snallt ar inte det lixom? Det lar ju inte vara manga som far chansen att bara va med gratis o reka laget och lara sig.
Guld vart!!
 
Idag har inte hant ngt, var uppe till 5 imorse och chattade med Jimmy. Latt vart. Sov till typ 12 gick upp och kakade Frukost/Lunch suttit ute och last. Borjade pa min Ac/Dc bok idag. Laste ut Linda Lovelace bok herrom dagen.
 
 
BTW Jag tycker att alla borde aka till Sticky Fingers den 19 April. Da ska Godless Men ha sin releasefest, sjukt ledsen att jag missar detta alltsa :(
Sa nagon kan ju (med tanke pa att det ar min fodelsedag den 19 april) aka dit, gora en pappers-Anna sa att jag ar dar pa mitt egna lilla vis, som 25 ars present. Ar ju skit att inte kunna vara dar och kunna stotta sin kille och ens polare den dagen de gor det de ar bast pa lixom. FOR JAVLIGT rent ut sagt!
 
Eller sa kan ni lagga ihop pengar till en biljett till min kille. (mina vanner missforsta mig inte, givetvis onskar jag att folk hade samlat ihop pengar till en biljett till er med!! Hade varit Guld att ha er har!) Men de hade helt enkelt vart gott med lite snopp.
 
 
 
Men som sagt, missa inte  Godless Men releasefest den 19 april!
Har ar ett litet smakprov.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evalis

Herregud Anna vad roligt det är att läsa din blogg. Varje dags höjdpunkt. Blev riktigt orolig när du hoppa över en dag. Tänker på dig o saknar dig . Kram Evalis

Svar: Vilken tur att du tycker den ar rolig Fisen!! :) Kram pa dig :-*
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-15 @ 18:46:45
Postat av: Jimmy (snopp)

hehehe

Svar: hehehehe
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-15 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0