Gene Simmons

Woop woop!! Då har man varit si så där två cm från Gene Simmons!!! Ahhhh han gick lixom förbi mig, groupie , jag?! You fucking kidding Me?! Så jävla kändis kåt är jag!!

Var typ as stressad för jag skypeade med mannen i mitt liv. Har gjort hela min dag, så de va nice :)
Så det slutade med att jag liftade med ett gammalt par till tågstationen, gulliga dom var! Med tanke på att tiden lixom sprang iväg..All kärlek till dom! Sen när jag kom till centralen, var jag där typ kvart tio i. Tänkte gått till HRC, men jag gick förbi spårvagnarna och frågade när nästa skulle gå. Fitt gubbe. Som sålde biljetterna sa. Jo men om 1 min. FUCK ME!!!! Så i helvete heller, efter 5 min frågade jag. " asså seriöst när kommer tåget?" Han kukhuvudet säger, "vilken sekund som helst" så jag tänker. "Fitta! Jag skulle gått ist, men fan går jag nu så kommer fitttåget" så fint stannar jag kvar, när kl är 5 över känner jag hur jävla sur jag är i hela kroppen. Och om jag missar Gene så vet jag fan inte vad jag gör!
Ja men som tur va han jag ju titta på han i si sådär 5 min.

Lätt värt!!

(Om det nu skulle vara ngn som läser här som INTE vet vem Gene Simmons är, kan jag säga att det är basisten i KISS.)

Så nu har man gjort nya grejer för första gången.

1.liftat
2.sett Gene Simmons i Australien

Ok då kan man åka hem! Eller??


Kommentarer
Postat av: Anders Bengtsson

2 cm från Gene Simmons... Hade han lirkat ut sin tunga lite så hade det vart mindre än 2 cm;-)

Svar: Ahhh jag vet!! da hade han varit sa in my face!!!
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-15 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0