Härligt att "hora"

Ja men de va ju skönt att höra att det kan vara ok att skriva utan ÅÄÖ.

Idag har jag igen varit på Cronulla (är det bara jag som tänker på ngt annat när jag läser det namnet) beach.
Fanns många "Håkanbadisar" på stranden. Ni vet såna där badkalsonger. Som är så himla upphetsande..Fan kommer aldrig ihåg vad de heter...

Nu ska jag in till stan o dricka öl med Kenny. Känns inte så kul längre.. Hade gjort mig ok snygg, sminkat mig.. Har till o med mina lita skor på mig. Vad händer?! Jo det är så jävla varmt, går lite extra for i 15-20 min för att hinna med tåget. Vilket resulterar i att jag är AS svettig. Och vill hellre hem o duscha.. Sminket! Alltså jag ska fan aldrig mer sminka mig när de är varmt.. Asså foundationen har ju svettats bort, HALFT, typ fläckig! och min lite fint övertäckta "perfect pink" färg på ansiktet är längre inte så vackert döljt som det var innan.
Så nu kommer inte folk kolla på mig för att jag är lång, snygg, med skyhöga klackar och snygg frisyr. Utan de kommer kolla (japanerna kommer säkert att ta kort) så in i helvete, för att dom aldrig sett en gris i ett par Jeffrey Campbell Lita skor för. Faaaaaan. Ok bara att hålla huvudet högt.. Och jag som ska till HRC för att han som den andra kände jobbar idag.. Han lär ju inte rekommendera en gris att stå bakom baren...

Kan inte klandra dom, hade gjort lika dant själv, i varje fönster ska jag gå o titta på mig o nöffa lite i smyg..

Jacob!!!! Kommer du ihåg nöfftanten???!! Hahaha så ska jag låta!
Jaja nöff nöff

Och skämskudde på mig för att jag ser räliger ut ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0