Läggdags

Ok idag har jag träffat Lisa, som jag inte träffat på säkert över fyra-5 år. Mitt Xxxxxxxxxxx syster, ok kanske överdrev där men ni fattar. Fantastiskt att man ska träffas på andra sidan klotet. Men det var sjukt kul att träffa henne! :)

Sen har jag varit i Newtown ikväll. Det är nog där jag ska försöka slå mina "rötter" känns som att det är där jag "hör hemma"
Mycket musikfolk, nice.. Ska spana in det i lite nyktrare läge med på måndag.. Måste köpa mig en gitarr asså... Ska se om jag kan hitta ngn till rimligt pris.. Får se. Tar det lite som det kommer.

Har träffat en tjej idag som va sjukt rolig, hoppas vi kan ha lite kul ihop! Hon är här ifrån Sydney o känner Kenny o dom (Fridas vänner)

Försöker hålla mig borta ifrån svenskar lite, finns gott av dom. Men hade kunnat va hemma i Sverige om jag hade velat träffa folk av den rasen, inte sant?

Har haft en grym kväll, och måste säga att Fridas vänner är lite av bäst!
Dom vägrar (fast att jag faktiskt klarar mig själv) låta mig gå ensam hem. Så jag får sova här i ett gästrum. Dom är sjukt vänliga här, och gör det bästa för att jag ska ha det bra och känna mig "hemma/ok"
Och då är jag inte as packad, utan har bara tagit några öl och haft det trevligt.

Så natti natti medans ni jobbar rövarna av er ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0