Och helt plötsligt befann jag mig på en KISS konsert

Alltså idag har ju varit en sån sjuk dag!
Den bästa här hittills, lätt!

1. Skypeade med min supersexiga megababe, de va så jävla nice!

2. Liftade med ett gammalt pensionärspar

3. Var två cm ifrån Gene Simmons på Hard Rock Café

Detta har ni redan läst innan så nu fortsätter dagen..

Jag behöver skriva ut mer cv, letar upp ett internetcafé, yrar runt på George st och runt om och letar jobb...samma visa "we're not hiring for the moment, but we can take your resume" (vet Inte om de va ok engelska, men typ så säger dom)
Tillslut har mitt batteri på telefonen börjat tryta.
Så jag letar upp en till bar. Fråga hon i baren följande. Hej, om jag tar en öl här, skulle jag kunna få ladda min telefon då?
Haha jo men de gick ju ok.
När jag sitter där nere ser jag två "LA-rocker" killar gå upp för trappan.
Hmm intressant tycke jag, tänker att det är nog bäst att gå upp och reka läget lite.
Upp går jag och köper mig en till öl, ser vart grabbarana sitter, sätter mig vid bordet snett jämte.
Funderar lite för mig själv "hur tänkte jag här? Tror jag att dom ska börja prata med mig? Sällan!"

Tillslut tar en av grabbarna fram en vinylskiva. Yes! Här har jag min chans!! Jag ursäktar och frågar vart han fått tag på plattan, han förklararade. Och undrade vad jag gillar för musik, och bland annat så nämnde jag KISS. Dom frågade om jag inte skulle på KISS o Mötley Crüe konserten. Jag svarade. Va är den idag? Jag har hört talas om den men hört att det skulle va slut sålt?!
Så efter en stund huxflux sitter jag där i en taxi, med två helt främmande människor. Givetvis känner jag inte taxichauffören heller. Så jag sitter alltså i en taxi med TRE helt främmande människor, på väg till en KISS/MÖTLEY CRÜE konsert (Lizzy spelade med) utan biljett, utan att veta vilken jävla del av Sydney, hur långt ifrån Sydney jag är på väg.

Framme vid arenan skiljs vi åt, vi byter nr ifall att jag lyckas hitta en biljett.

Jag tar ut pengar, går förbi ett gäng killar. En ser ut att va en biker. Jag frågar dom om dom vet vart man kan köpa biljett. Löjligt tycker dom och tycker att dom ska försöka smuggla in mig. Hahaha aldrig varit med om något sjukare. Han försökte verkligen, men vakterna vägrade. Så snällt och fint gick jag och köpte en biljett. Köpte den billigaste typ ståplats längst bak. men med tanke på att jag är blond och inte fattar bättre, hamnade jag grymt bra uppe på läktaren, uuuups hehehehehehe. Jag missade Lizzy. Men Mötley och Kiss fick jag se :)
Sedan hittade Stacii och Ace som grabbarna "LA" hette mig i ölkön. Nice som fan!

Resultatet av dagen

Stött på trevligt och hjälpsamt folk
Gjort sjuka impuls saker
Sett KISS och Mötley i Sydney!!!!

Dagen får 5 av 5 möjliga stjärnor!

Tyvärr inga bra bilder på Mötley, så jag skiter i å lägga upp ngn, man ser bara Lees hjul typ :-/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0