Odragliga manniska!

Idag har jag arbetat. 10-14. Ja de va ju inte sa farligt precis, men FY FAN sager jag bara! Har har man statt pa morgonen och forsokt gora sig lite fin, sa man ska se lite anstandig ut. flatat (hahahahaha flatat, jag alskar att det inte finns prickar har) luggen och sen flatat haret pa ena sidan, fluffat upp det lite grann, for att ni som kanner mig vet att jag inte ar sa snygg nar det hanger platt och blankt.
 
Kommer till jobbet och det forsta fittan till manager sager ar "Anna, what happen to your hair?" jag typ, "don't you think it looks ok?" hon bara tittar pa mig och svara inte. JAG BLIR SA ARG!! Assa denna kines/Thai/japan (jag ser inte skillnad)  kvinna maste ha nagot personligt emot mig seriost!
Och dar ska man sta och bara se glad ut. Jag hatar att sta och se glad ut nar det anda jag onskar ar att narmsta torped hade varit en meter ifran, som man hade kunnat anlita.
 
Vet inte om det hade med min antagligen sjukt opassande frisyr att gora eller bara faktum att hon inte tycker om mig, men jag fick sta i disken hela dagen. Alltsa det gor inte mig nagot, jag kan val diska, slipper ju hora pa Bernt eller vad han heter nar han forsoker prata, bla gladyo suu blehe bleha som man anda inte fattar. Men hade hon varit smart, om hon nu vill ha kvar mig, sa hade hon ju passat pa att lata mig ga jamte de andra som var dar idag, sa jag lar mig, med tanke pa att hon verkar tycka det ar sa himla jobbligt att lara ut sjalv.
 
Det ar ju lite svart att lara sig om ingen visar och berattar, visar hur dom skriver bestallningar osv osv, kan va bra om kocken fattar med lixom, hur skulle han kunna veta att jag menar +bacon om jag ritar en gris?  (Nu kan ni slappna av, jag har inte fatt ta emot nagon matbestallning, sa inga grisar har blivit ritade)
 
Jag vill nog inte va dar mer alltsa, snacka om en manniska som verkligen lyckas fa en att kanna sig helt varldelos!!
 
 
Alltsa jag hoppas ju inte att jag fick mina kollegor att kanna sig varldelosa och ma daligt, for att de inte forstod och tyckte det var svart nar jag skulle hjalpa dom i posten, eller annat, eller gjorde jag det?!??
 
 
Alltsa jag kan ta att hon rattar mig nar jag gor fel och sa, men det ar ju bara bra, annars lar jag mig ju inte  pa det sattet som hon vill ha det. Men att hon klankar ner pa mitt utseende, javla krankande!! Jag ville ju bara forsoka se lite sot ut, sa Fittsatan skulle bli lite nojd. Men ack nej ack nej. Ok om jag hade kommit med gront har och tuppkam, kanske hade kunnat forsta reaktionen pga chock. Men va fan seriost!!!
 
 
Typ sur!!!
 
Annars horde Laura av sig (en tjej jag traffat pa datingsaiten "Svenskar i Sydney" pa FB) och frag om jag ville med till stranden, sa jag packade vaskan och vi drog till Cronulla igen, men fan de blev kallt fort idag! Sen kakade vi lite pa Nulla Nulla. Kan inte bara va jag som tanker pa nagot helt annat nar man laser det! Hahaha
Mycket trevligt o nice var det i alle fall.
 
 
Sa har sag mitt har ut idag nar det sag sa dar himla forjavligt ut, tycker ni det med eller? Jag tyckte det var fint i alle fall...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Fattar inte hur man kan klanka ner på världens snyggaste bruds utseende...hon måste vara helt cp i hjärnbögen!

Svar: <3 puss pa dig! :)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-16 @ 13:30:11
Postat av: eva

Du är fin i håret Anna, måste va tanten det är fel på
Eva

2013-03-17 @ 08:01:27
Postat av: Linda

Ja herre jisses vilken inskränkt kvinna(om det nu heter så) Jag blir bara så trött på dessa människor som vägrar släppa på "sina värderingar" och som måste trycka ner andra för att må bättre själva? Och i såna jobb då man ska lära ut och hjälpa varandra. Stå på dig! Du vet ju att du är bäst så du behöver inte gå och känna dig värdelös, men förstår att det känns jobbigt när man bara vill att allt ska funka på sitt nya jobb! Sök annat! Nöj dig inte med detta jobbet! Du är ju perfekt med kunder så om du bara får komma rätt så kan du ju briljera :) <3

Svar: Tack :) <3
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-18 @ 15:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0