Om man ar rik...

Om man ar rik...
 
Har man roligare?  Jag tror nog allt det, man har ju rad att gora det som ar roligt, utan att behova tanka pa om man klarar av resten av manaden
 
Ar man lyckligare?  Na de vet i fan, tank alla dom har smabrudarna som ar gifta med gamla appelskruttar, jag tror fan inte jag hade varit sa himla lycklig av att fa rida av en 70 plussare, ga runt och vanta pa att det pissdoftande fanskapet ska ga a do, sa jag kan kopa annu mer skit for HANS pengar.. Sen finns det val klart dom som ar lyckligt gifta eller vad dom nu ar, och har det helt fantastiskt. Lyckos ni! Sen blir man val lycklig av att gora det man tycker ar roligt, sa det ar vell ett plus.
 
Jag ar fortfarande sa dar gammalmodig och tror pa att har man bara hittat den ratta sa overvinner karleken allt.
 
 
Men om man ar Australienare och rik..
 
Har man ett fint, aaaaaas lyxigt hus vid vattnet?   JA
 
Har man garna en bat, som nest intill ar lika stort som huset?  JA
 
Har man ett garage till sin bat? JA
 
Bor man som att det ar en gata, fast istallet for asfalterad sa ar det en flod gata. (och dar aven garaget ar sa man kan kora in direkt ifran vattnet.  JA
 
 
Ar jag avundsjuk? NEJ, Halla!! JAAAAA  tro fan man blir avis, fanns ju hur mycket nice hus som helst som man hade kunnat do for!! Men troligt vis har dom jobbat for att fortjana det, sa vad ska man sag. Bra jobbat!!
 
 
Jag funderar pa om det inte finns nagon san har sugardady.com sait har man kan ta till, kanske ger fett med dollars...fragan ar hur uppskattat det skulle bli, bast att skita i det..haha
 
 
Hur jag fick se alla dessa lyxkakar idag, och fick mig att kanna mig riktigt fattig var att Jag och Wess va ute med hans bat..
Riktigt harligt var det, sen tyckte jag att ahhh va fint det huset ligger dar och ahhh va fint de huset var. Sa sa han, vanta du bara, jag ska visa dig vart de fina husen ar...
och det gjorde han... har ar vi ute och aker lite granna
 
 
Jag och Wess akte ingen lyx bat utan en silverbat om jag far be! ok vissa kallar de alluminum.. den gick fort, sa jag var nojd :D
Dar over aker jag med taget varje gang jag ska in mot City eller hem fran givetvis, nu har jag aven akt under bron...
 
 
Har kommer vi in till lyx gatan med de lyxiga husen, eller det fanns lite olika "gator" med en vandplats langst in. Och de dar mostret till bat ar ju fan storre an mitt lilla roda hus som jag hyrde! SJUKT!!
Sen har jag sett mina forsta levande pelikaner :) Jag har alltid trott att dom var blaa, Halla pippi pellikan? Ar det nagon som minns det barnprogramet?
 
 
 
I morgon vet i fasen vad som hander, behover ga till banken och skjuta till med lite nya dollars, sen ska jag tydligen spela beer pong med den dar killen som jag ska fa lana guran av. Han verkar ju nastan for bra for att vara sann, sa jag var tvungen att fraga Kenny om han va ok snubbe. Han sa att han va nice, hade tydligen jobbat pa samma bar forr i tiden, sa kanske for att han fatta att jag kanner Kenny som jag far lana guran, va fan vet jag. Men som sagt, jag har den inte har an...
Och jag kommer tydligen inte bli styckmordad sa det ar ju bra!
 
 
Sen ar nog Jag och Wess typ tvillingar fast med alderskillnad, For det det vi ar bast pa ar att rapa, sen om vi kollar pa en film och det ar konstiga/stora figurer osv osv. sager vi typ i munnen pa varandra, "haha undrar hur hans kuk ser ut?" / "inte undra pa att hans tjej gjorde slut med han, han e ju en stor sten gubbe, fan hon skulle ju sprackas som fan om han skulle skjuta te den?!"
 
Vi, storda i huvudet? JA! men vi har i alla fall ratt kul.
 
 
 
 
 
Sen dagens ilandsproblem.
Har fatt en finne i pannan, jag kan inte sta ut med finnar, och annu battre nar det ar sa varmt sa man inte kan sminka bort det, for att sminker svettas bort..
klamma eller inte klamma det ar fragan....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0