Onsdag.. Beer pong

Missade ju att skriva igar. Sa far gora tva idag istallet.
 
Igar hande foljande. Jag gick till banken och forde over lite pengar, och passade aven pa att fraga vart i helvete mitt "riktiga" baknkkort tagit vagen. Jag har ett "sa lange kort" och det skulle ta ungefar en vecka innan jag skulle fa det andra. Hon kollade efter och sag att, norden hade inte bestallt nagot till mig. Jag blir sa arg! Sen hade bankmannen jag traffade forsta gangen aven ngt allvarligt problem med att stava mitt efternamn, forstar inte krongligheterna med "Petersson" men de e tydligen svart. Forst sa skrev han "Pettersson" Och man bara -NEJ, "Petersson" ett T och 2 SS. Las pa passet for fan. Tillslut hade han tydligen lyckats skriva det "Peterson".
Tur att jag papekade till denna bankkvinna att "se nu till sa att det blir rattstavat!. och hon ba, Va men har star ju "Peterson" aaaaaa jag blir annu ARGARE!! haha
Jaja men nu ska det komma ett kort till mig om en vecka, med ratt namn ocksa forhoppningsvis...
 
Efter det passade jag pa att strosa runt lite i Sutherland. Hittade en Sacondhand affar. Dar hittade jag lite vinylskivor samt en Converse jacka/kavaj.
 
Helt sjukt! Jag fragade vad skivorna kostade, var tvungen att fraga henne 5 ggr, sa att jag sakert inte missuppfattade. Men de kostade inte mer an $1,50 de e ju sjukt! Endast 9,83kr. Jag hittade 8 plattor. Sen kostade Converse jackan $15 alltsa 98,34kr.
Det sjuka var att jag behovde inte betala mer an  $15 for allt, gav fram henne $15 och fragade om det stammde, Ja sa hon.
Sa jag fick helt enkelt en Jacka och 8 skivor for under 100 lappen! Fantastiskt!
 
Har ar mina fynd.
 
 
 
 
Senare pa kvallen var det dags att dra sig till Sans Souci, The intersection Tavern. Dar det skulle spelas beer pong.
Kan erkanna att man blev lite besviken, for det var vatten i glasen. Men man fick kopa sin egna ol i baren om man ville.
Men sjukt bra uppstyrt, de hade bord och skrev upp lagnamnen, forde statistik och sen sa fick de tva bast lagen motas i finalen och tavla om de pengar som blivit fran det "intrade/va med att spela" kostade.
 
Varat lag hette "The Dudes" pga att jag sager dude i stallet dor mate.. fan va grym jag var! Matt blev helt impad, sa troligtvis ska vi behalla varat fina "the dude" team och kora varje onsdag.. sa lange jag inte far ett jobb. Hoppas i sa fall att jag ar ledig pa onsdagar!
 
Jag/vi vann den viktigaste matchen. Matt ar han som jag traffade och spelade biljard medi mandags, som jag ska fa lana gitarren av. Men hans polare har lanat den av han, och sa sa de att vinner vi denna matchen sa ska jag fa lana den. Sa nu ar det fan en deal!!
 
 
Har ar en bild pa hur det sag ut, innan det var fullt med folk dar inne.
Har ar jag och min Beer pong partner Matt
 
 
 
 
 
Btw, for er som undar vad som hande med, klamma eller inte klamma...Jag klamde finnjaveln....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0