Sökt jobb i Newtown

Jaha, idag har jag varit i Newtown och sökt jobb på olika pubar och lämnat mitt Cv. Hoppas att någon nappar, även lämnat in det i ett par klädaffärer, men de verkar inte vara så mycket för att anställa turister.
Gick även förbi en brudklänningsaffär affär. Hon sa att dom inte sökte just nu, men ville gärna ha ett cv, men är det svårt att få jobb i en vanlig klädaffär så kan man nog hälsa, by by till jobb i en brudklänningsaffär kan man känna.

Jaja man måste försöka, det värsta som kan hända är väl att dom säger nej, och det dör man väl inte av.

I morgon hoppas jag att det är bra väder!! Måste slappa! Måste till stranden och bli röööööd!!
(Skit bra, för om jag säger fel ord eller dylikt till någon och blir generad, så syns inte det. För jag är redan röd!! Eller blir man ännu rödare när man bränt sig och sen lägger på en genering på fejan? Värt att undersökas kanske?)

Lugnt jag lovar att jag ska lägga upp de eventuella kräftbilderna sen..

Fast att man inte gjort något vidare asvettigt om jag får tycka, har det ändå varit intensivt.

Det är 30min gång väg till stationen, jag äter sjukt långsamt, man har fixat med alla viktiga saker, bank, TFN, RSA/RCG, medicare. Bla bla bla
Sen har det tagit ett tag att hitta vart man hittar det man ska hitta.. Allt tar tid hel enkelt.
Jag har inte gått så här mycket på länge!!!
Egentligen borde jag vid detta laget gått ner typ 50kg, fast med tanke på att det är så himla bra väder så måste man ju äta MINST en glass varje dag. Sen måste man ju äta MINST en glass när det regnar också, för att det är så himla synd om en för det regnar.. IDIOT! Fortsätter det så här kommer jag ju inte kunna komma hem till Svealand igen pga att jag är för fet och jag inte får plats i flygplanet, de måste frakta mig på båt!!
Nä får snart bli skärpning på det här...

Kan även säga att fan, de är dyrt å va diabetiker! Måste ju äta ordentlig mat med, inte bara glass, är som vanligt att alla pengar går till mat.. Lunch & middag ute typ varje dag, för att man är iväg... Grattis!! Diabetes kan suga balle!! }:-(

Men jag hoppas i alla fall att det blir sol imon, då ska jag till stranden ;P







.....å äta glass :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0