Stekt, bränd, rökt, grillad...

Ok, det blir once again ett inlagg utan de svenska vardefulla bokstaverna. Orkade sa langt att oversatta rubriken fran engelska till svenska pa google translate, sa ni far an en gang oppna era hjarnkontor och tanka.
 
Ar ni sakra pa att ni orkar med o lasa? ska jag fortfarande skriva?
Fortfarande ar det ngt jakla roveri med min telefon som ater MB...blir sa forbannad!!
 
 
 
Idag i alle fall var jag o Wes pa beachen, mitt dumma helvete tankte att "nu har jag ju varit har ett tag, inte fasen behover jag solkram 50+ hahahahaha jag maste vara hjarndod!!
Jag anvande 30, ok vissa delar ser ok bruna ut (dock med en liten tuch av rosa). Men JAG FAR INTE AV DE VITA TROSORNA SOM TYDLIGEN AR FASTLIMADE PA MIN RUMPA!!! viste inte ens att jag hade med mig ett par vita trosor!! :-/  Fattar ingen ting!!
 
Jag tror att jag glomde smorja in arslet alltsa, de e satan i gatan.
Skulle jag stalla mig o shaka loss med roven, skulle antagligen nagon tro att jag ar Dansk och viftar med deras vackra rod vita fana ovh inte vicka med rumpen...
 
Och med tanke pa att jag garna delar med mig, allt for att i dar hemma ska ha en good time sa ska ni givetvis fa en bild pa min ena skinka...jag vet att ni vill se hahaha
 
Men pattarna, na det ar ingen javla utvikingssite de har, sa de kan ni ju fetglomma! Vill ni fantisera..up to you! ...think big!!  ore not!!
 
ok ar ni beradda....
 
 
 
 
 
....sakert!! vifta nu med den danska flaggan..o skrik heja danmark!!!!!!
 
 
 
Har kommer julaskinkan infor nasta jul!!!
 
 
 mmmmmmm e sa man vill ta en tugga....inte snat?!
 
Na arligt talat....
Inte allt for upphetsande bild de dar, det ser ut som en perfekt julaskinka...faaaaaan
 
 
 
Sa det ar vad jag har gjort idag...grillierat det perfekta skinkan, e ju sa jobbigt att ha "semester" man blir ju helt utbrand!!
 
 
 
 
For att ni ska kunna glomma denna hemska syn pa av min julaskinka, hoppas inte ni far mardrommar! Hemskt ledsen for det i sa fall..
Ja jag lar inte fa mardrommar i alle fall! Jag lar val inte kunna komma sova over huvud taget pa det bransa aset!
 
Sa nu till det lite trevligare som ska vaga upp det hela...
... kanske inte alla som vet hur javla snygg och underbar fantastisk kille jag har dar hemma i sverige, som jag skrev om igar,  sa  nu ska ni fa se lite bilder pa han istallet... de ar trevliga och vackra bilder i alle fall.
 
 
 
 
Jag VEEEEET!!! Han ar sa javla snygg!!
Antar att ni inte kan annat an att halla med...
 
Och distans sucks!! Men denna killen ar sjuuukt vard att vanta pa..eller i o for sig sa at det val han som vantar pa mig..men ni fattar vad jag menar! Jag far val saga langta efter...med tanke pa att det ar jag som bestammer nar jag aker hem och vi ses igen...
 
MEN!!
HE'S THE ONE AND ONLY!!!!
 
 
(Jaja, tyck ni att jag beter mig som 14, men denna killen gor mig lycklig, sa de sa)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Razz

Den där brännan påminner om en vistelse i Sölvesborg i början av Juni 2006 =)

Svar: Hahahahaha JA!!! den brannan gick inte av for hackor inte! Och inte fan lar man sig heller :-/Hahaha det SRF assa, fan va kul de va :) :)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-24 @ 11:54:35
Postat av: Helena och klara

Det ser ut att föra ont! Och du prickarna klarar vi oss utan! Så länge vi får ha koll på vad du gör 😜

Svar: Som tur ar gor det inte sa ont :) branner mest lite gran...kanner mig het sa att sag :P haha
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-24 @ 13:11:30
Postat av: laura

50! Jag hade 30 när jag precis kom hit. Har inte ens hittat 50. Men jäklar den där brännan var inte att leka med. så såg typ min rygg ut när jag inte kom åt att smörja in mig :S

Svar: Hahaha ja jag tror jag inte riktigt kom at skinkabetan dar ;P Jag tal fan inte solen, that's the bigest problem!!
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-25 @ 12:43:16
URL: http://nattstad.se/studentinsydney

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0