Torsdag.. New Town med Laura

Idag sa akte jag och Laura (tjejen jag hittade pa "dating siten - Svenskar i sydney sidan" pa Facebook) till New Town, Kannde att det kunde vara bra med ett par jeans till, och de har en del justa secondhandaffarer dar. Assa jag alskar New Town, jag smalter in dar! 
 
Jag hittade ett par svarta wrangler jeans for $35 alltsa 229kr, helt ok kan jag ju tycka!
 
en aaaaaaas snygg orange vaska, jag blev helt kar nar jag sag den. Annu gladare blev jag nar jag sag att den fran borjan kostade $84 (550kr) och nu kostade den $39 altsa typ 255kr.
 
Sen behovde jag ett par solbrillor, med tanke pa att jag har styrka i mina, ar det inte att rekommendera att ha pa sig dom upptill kontaktliser. blir lite for bra! 
Och dar i en korg vid kassan lag det solbrillor for $5. perfect! orginalpriset var $24,90 Sa ett par glajor for 35 spann ist for 165...silken javla bra dag!!
 
Har ser ni mina inkop fran dagen.
 
 
Sen blir jag ju javligt sur med, kande att jag gjorde en bra investering nar jag kopte min ryggsack pa Paddys Market for tva tre veckor sedan, Skonare att ha en rygga an en axelvaska nar man strosar runt. kostade $35 dollar, klart inte hela varlden, men va fan har man ingen inkomst sa ar allt ganska dyrt.
 
Och vad hander jo vaskfan har gatt sonder!! har gatt sonder i banden..ska fan ga dit o se om man kan fa en ny, borde ju halla mer an 3 veckor!!!
Ok att jag anvant den dagligen, sa det var ju ett bra kop, men TRE veckor!!!
 
Jag kan saga som sa har att jag tycker det mesta har samre kvalite an Ge-Kas och ar fan dubbelt sa dyrt!!
 
Sa har fin ar min vaska nu }:-(
 
 
 
 
I morgon ska nog jag och Kenny ivag och kolla pa ngn snubbe som spelar en Lyall Moloney, kan bli intressant.
 
 
(glom nu inte att onsdagens inlagg finns har nedanfor, sa ni inte missar att lasa om beer pongen)
 
Tjo & Tjim
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0