Vännerna och Anna

Igar var det ganska lugnt,
Var forst pa stranden med Laura. Man far ju passa pa..det borjar snart bli kallt i detta land, kyligt som fan pa kvallarns o mornarna. kanske 20 grader. AS kallt!!
 
Men sen akte jag in till City o traffade Stacii och hans vanner fran Brisbane. De var har over pask helgen.
Stacii var en av dom som jag traffade som jag tog taxibilen med till KISS konserten med. ;) (den dagen ar fortfarande den basta hittills)
 
Men de va nice i gar, motte upp dom pa en Tysk restaurang forst.
Dar hade dom sa att om man at en stek pa, kommer inte ihag va fan de va, men mellan 1-2kg. Jag sag nar dom bar ut en san till en...SJUKT! SJUKT! Men om man klarade ata upp allt pa 40min sa fick man maten gratis! Och man far vara med pa ett fint kort pa vaggen och en T-shirt eller va de va. Den sjukaste bilden var pa en hyfsat smal tjej som bara hade, har for mig det var 85g kvar lr ngt...harre jesus!! Att hon klarade det!!
 Undrar hur mycket insulin man skulle behova pumpa i for en san maltid!!
Om man inte klarar ata upp allt kostadr maten $50.
 
Sa ni som skall till Sydney ngn gang och kanner er javligt hungriga, sa besok detta stallet, och har ni tur och ar stora i maten sa kanske ni far maten helt gratis med, om ni nu lyckas!
 
 
                             THE ESSEN RESTAURANT
 
Har ar folket jag traffade igar, LArockern i mitten med det roda bandanat ar Stacii, sen ar de andra hans vanner.
 
 
Sedan tog jag taget runt elva havtolv hemmat, stannade till i Allawha, och tog en ol med Serena, en tjej fran Korea som ar hur sot och snall som helst.
 
Idag har hant sa lite som mojligt...tankte fortsatta med det.
 
Hoppas ni alla har en harlig Pask dar hemma!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0