Första besöket

Idag fick jag mitt första besök i mitt nya hem. Finaste Hyddan kom o hälsade på. Sjukt härlig tjej som jag bara har träffat ett par gånger innan, men som man bara gillar direkt! Sprudlar av energi och skojsigheter.
Träffade henne första gången på nyår!
Hon fick lära sig lite nya "halländska/Anna" ord också haha
Sen kom Smebban upp med o joinade. Härlig dag helt enkelt!

(I och för säg så har ju Smebban varit här först av alla och sagt hej o tjötat, men då han räknas in i "hushållet" ;) är inte det "besök" på samma sätt.)

Känns gött att man flyttat hit, Smebban som hustomte som kikar in ibland, Hyddan som ringer och vill ses.. staden kryllar av underbara människor!!!

Sen är det aldrig fel att killen har bra klädsmak så man kan låna en tröja, då de flesta av mina kläder ligger i säker förvaring i lådor än så länge!

//Lyckligtjej.seeller vadåååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0