Hejdå Kirrawee Hej Carlton

Nu har jag lämnat mina vapendragare Wess & Millie. Dom har verkligen varit underbara!! Kärlek till er!! Och tack för at ni orkat med er, typ medalj på de ;)
Nu har jag tagit mitt pick och pack och flyttat in till Kenny.Blir nog inte så tokigt det heller :)
Tack kära Darren som ville köra mig och mina grejer.
Kommer bli så sjukt tråkigt att lämna alla fina vänner man fått här :(
 
Annars inte hänt ngt kul typ
 
Men en sån här skulle man ju försöka fixa!!! Hahaha så jävla awesome!!
 
 
Sen kan jag även säga som så här. Man har ju hört hundra gånger folk säga att de inte kan spela gitarr för att dom har för korta fingrar...bullshit!!
Spana in dessa kidsen...och kom med en annan ursäkt nästa gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0