Lite avskedsfest

I går var jag på Cargo bar, då Marcos en kille som jobba på HRC jag träffade i början när jag kom hit. Han ska åka hem till Brasilien  igen. 
Det var mycket trevligt, tills man stöter på dessa killar som är helt as tröga. Suttit och snackat o de va ju trevligt, jag har varit väldigt tydlig med att jag har kille. Och han börjar hålla på å tjöta om att jag borde strunta i att jag har kille. IDIOT!
Jag blev så jävla irriterad så jag gick till donken köpte mat och tog tåget hem.
 
När jag hoppade av tåget, kände jag verkligen för en cigg, jag sänkte mig så lågt så jag frågade en långhårig . kille som gick efter mig i trappan om han hade och kunde tänka sig att bjussa på en. Det kunde han, det var ju snällt.
Jag må säga att världen är liten.
Han frågade mig vart jag var ifrån, så jag sa Sverige och så undrade han vart i från Sverige, då säger jag ju Göteborg med tanke på att det är ju ingen jävel som vet vart Falkenberg ligger.
Då frågar han mig om jag vet vart Falkenberg ligger. Börjar typ as garva och berättar att jag är där ifrån, och undrar hur fasen han vet vart Falkenberg ligger.
Då hade han tydligen varit ute och rest och stött på två ifrån Falkenberg. Men jag har ingen aning om vilka det var.
Men man kan ju
tycka att världen är liten ibland.
Ikväll blir det Mortdale och spela lite pool med Darren
 
 
Här är en liten bild från igår.
Kevin (en vän till Marcos, Marcos och Jag
suddig, så kan det bli när man ber en full främling att ta kortet haha
 
Hepp om man ska gå och tvätta lite kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0