SEA LIFE Sydney Aquarium

Har ju glömt att skriva om när jag, Serena och Kenny var på Sea Life.
Det var grymt! Dock var jag ganska off och tråkig, dels denna jäkla urinvägsinfektionen och dels började jag få en härlig förkylning med, plus att jag var lite bitter för att jag inte "kunde" dricks öl..
 
Men här har ni lite bilder från torsdagen
 
 
Denna var ju för jävla vidrig, typ ett havs spöke..
 
Snacka om rätt stor firre detta, den ska tydligen kunna bli 200cm lång.
 
Det var en sån här som sjömännen trodde va sjöjungfruar förr i tiden och hoppade efter i havet..står helt still, kommer inte på vad det är dom heter...suck..fast är inte våra ansikten lite lika?? fan med...dom är ju inte såå snygga lixom..typiskt att jag ska vara lik den fula fisken...
 
Serena & Kenny står och spanar in hajarna
 
HAAAAAAAJ!!!
 
Jag och Serena leker turister..
 
Även Kenny fick låtsas vara turist..
 
Medans Kenny & Serena kunde avnjuta en massa goda öl...fick jag hålla mig tll vatten.. Men  Hard Rock bjöd dock på det bästa vattnet! Det är ju dumt att överdriva menar jag ;)
 
HARD ROCK CAFE SYDNEY
 
Sen gick vi till någon rock bar...dom hade affischer över hela väggarna. Man blev inte precis uttråkad, och dom hade god pizza! Första goda pizzan :)
 
Och en liten bild på Serena Och mig
 
Så där ja det var lite bilder från torsdagen det!
 
Kommer sakna dom!!
 
 
(OBS missa inte att jag gjort två inlägg idag, så ni inte missar att läsa om Brisbane längre ner ;) )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0