Ska man skratta eller gråta?

Ja jag sitter ju här down under och kollar vad det finns för jobb där hemma. Har sökt en del, men jag söker ju bara sånt jag inte kommer lyckas få (negativa tankar, men de e bara sanning) typ designassistent och sånt.
Ex på kriterier
* flytande tal och skrift i engelska  ----- jag kan ju inte ens prata eller stava på svenska så attäää  - fail
* vara kunnig inom Photoshop eller illustrator ---- asså jag fattar ingenting!! men jag kollade seriöst mina betyg innan, jag har fan MVG i datordesign, hur fan gick det till??....och nej, jag låg INTE med läraren. Jag fattar ingenting! Asså jag kan ju inget om varken datadesign eller datorskit över huvudtaget...jag vet ju inte ens hur man laddar ner en film..eller jag skulle nog klara av det. Men jag försökte ladda ner Photoshop en gång för jag tänkte öva lite...jag kom så långt så jag kunde ladda ner det men fatta inte hur jag skulle öppna det.. suck
Men ja ja tydligen är det bara att klappa sig på axeln för jag har faktiskt MVG, så jag kan ju tydligen väldigt bra då!! haha
*minst 3,5 års arbetserfarenhet inom området....ähhhh nä inte inom det området...men jag är bäst, räcker inte det?
 
Så idag hittade jag ett annat arbete jag sökte...nu vet jag att ni kommer skratta ihjäl er, kanske gör ni båda delerna, Rebecca kommer skratta så att hon gråter så hon gör båda i alle fall...
.....ok här kommer det.............ok lite trumvirvel på det också....................jag har sökt jobb som...........................................
 
--------- Lapplisa --------------
 
Jajag är lika chokad som ni är!!
Hahahahahahaha, ja men herregud, jag tror jag kommer va as snygg i uniform...!
Och skulle man få det, skulle det ju vara perfekt.
1. Det första man gör när man kommer hem är att få irritera svenskarna...hehehe
2, Jag får lära mig göteborgs gator och få betalt.
3. Med tanke på att jag börjar vänja mig vid att åka på vänstersidan, är det bra om jag kör fel håll i rondellen med statens bilar istället för tex Jimmys?
4. Bättre med ett jobb än inget jobb.
positivt tänkande, positivt tänkande..
 
Jajaja jag har bara sökt, och med min vanliga tur kommer jag väl inte ens få jobba som lisa inte. hahaha
 
Så men då vet ni de, Anna börjar bli desperat, ångest, inget  jobb =inga pengar = inget roligt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0