Today is a Good day!!

 
Aaaaaaaaaaa vilken dag detta blev då!!!
 
1. Brisbane
Mina fina vänner från Brisbane ville att jag ska komma upp och vara med o fira Nicks födelsedag den 11 Maj.
Kan ju vara kul att se något annat än sydney. Så nu är biljeten bokad! Åker på fredag morgon, så jag kan spatsera runt och glo på något..som kan va kul o se?
Kommer väl sen på kvällen hänga med Stacii. På Lördagen ska det firas födelsedagsbarn! Kommer nog bli sjukt awesome!
 
2. Tenacious D at the Opera House
Åker sedan tidigt från Brisbane tillbaka till Sydney för att sen på kvällen entra The Opera House! Där kommer Jag avnjuta kvällen till Jack Blacks och Kyle Gass stämmor och gitarrspel, Tenacious D äntligen, äntligen ska jag få se dom live!!!!
Var lite tvek först, för dom spelar i Brisbane på Fredagkvällen, så tänkte tagit det där istället. Men saken är ju den att min plan har hela tiden varit att se en opera i opera huset.
Men va fan!! Hur mycket bättre  är inte Tenacious D än en gapig opera??? Detta vet jag ju att jag kommer gilla!! Ahhhhhh lyckorus i hela kroppen!!
Något fattigare, men va fan det finns väl folk som lever på att göra nya pengar?
 
3. Brev i brevlådan
Idag damp det även ner ett vadderat kuvert i brevlådan!
Ett fint litet brev från the love of my life & hör och häpna, Godless Men skivan!!
Den första uppackade exemplaret är min! Dom är så söta så dom har märkt den med #1 och sen allas autografer  PUSS till er!!!
Så i mina ägor har jag nu Godless Men debutskiva!!
 
För er som är sugna att spana in dom lite närmare, kan kolla in deras
Facebook sida http://www.facebook.com/pages/Godless-Men/416623791736324
eller
Spotify Godless men – The tease
eller lite göttigt akustiskt..
youyube http://youtu.be/klgbMWiwjzs
 
 
Ja nu är det snart dags för lite pils och beer pong.
 
Men så här ser en glad Anna ut idag! (jag kan inte le för mycket i dessa glasögonen, det passar inte ansiktsformen! Man får ju försöka se snygg ut också lixom.) men jag vill le så här mycket :D om ni fattar då va?
 
 
Cheers!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0