Water pong

Idag var jag på beer pongen som vanligt, men dock blir det inga mer öl för mig dom minst sju kommande dagarna, så i dag var det vatten fullt ut. Jävla skit!
Men jag har ju fått utnyttjat mitt Medical kort idag i alle fall. Gick dit för jag trodde jag hade urinvägsinfektion. Jojjo visst var det så!
Dom sa att jag skulle gå dit på söndag igen när jag kommer hem ifrån Brisbane, då dom har kollat hur "allvarligt" de e haha eller ja om jag behöver starkare medicin.
Dock bra på ett sätt, jag lär ju spara ett par dollars på att inte köpa öl. Men ändå...De e sista veckan!
Hoppas bara på att den medicinen jag har är stark nog så att det inte går upp i njurarna.. inte läge o hamna på sjukan lixom... 
 
Imorgon ska jag Kenny och Serena till akvariet i Darling Harbour. Ska bli roligt!           Blir ju dock inga öl..
Haha kan va bra i och för säg för det får inte bli försent, då jag ska upp kl 4 för att ta tåget till flygplatsen.
 
 
Säger bara tummen ner för urinvägsinfektion!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0